jueves, 23 de septiembre de 2010

ZER MODUZ FERREKO PATIOAN FUTBOLEAN IBILTZEKO TXANDAK?


15 comentarios:

iritzi miritzi dijo...

Paula: Ondo, ez dagoelako hainbeste jende eta errazagoa da jolastea
Unai: Gaizki, zeren eta egun gutxiagoetan jolasten dugu futbolean
Paul: Ondo, futbolean jokatzen dugulako
Alex E: Ondo, baiha lehen bezala nahiago dut.

juales dijo...

Ondo, honela istilu gutxiago daudelako!

Iñigo Ayensa eta MArina TRullos dijo...

Hobeto ez daudelako hain beste istilu eta ez gaude "almogollon""

iritzi miritzi dijo...

Niri berdin zait txandaka egitea, nik futbolean ez dut jokatzen eta.

Karen Martin dijo...

Niri berdin zait txandaka egitea,nik futbolean ez dut jokatzen eta.

Javier Z. dijo...

Gaizki, patioa librea izan behar zelako eta orain berriz, zuk nahi dezunean ezin dezu jokatu.

Alberto Iriarte dijo...

Gaizki ,ezin dudalako futbolean nahi dudan guztietan jokatu.

Carlos dijo...

Niretzat oso ondo dago, beisbol pie jolasten dutelako eta ez futbolean.

Sofia dijo...

Niri gustatzen zait asko futbola, baina ez det jokatzen horregatik ez zait inporta.

Andrea Dabó dijo...

nik uste dut karenek esan duena

Aroa dijo...

Niri hobeto iduritzen zait txandaka ibiltzea, horrela 3, 4, 5 eta 6 garren mailakoek ez dute borrokatzen.

Amaia dijo...

Ondo iruditzen zait orain bezala, horrela ez dago hainbeste desmadre!

Iñigo S. dijo...

Ondo dabiltza. Horrela ez dago istilurik

Iker.C dijo...

Ondo dabiltza,baino batzutan istiluak daude

julia.v (FERRE) dijo...

berdin zaizkidate txandak , ez naiz aritzen futbolean.